Feedback of klacht

Wij vinden het belangrijk dat wij u goed kunnen helpen en dat u tevreden bent over onze zorg. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat u vindt dat wij u onzorgvuldig of onjuist benaderd of behandeld hebben.

Wij willen het graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons te bespreken. Als u toch niet tevreden bent, vragen we u om ons klachtenformulier in te vullen en op te sturen naar info@spies-tennapel.nl of kunt u deponeren in de brievenbus van de praktijk. We gaan dan graag met u in gesprek om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel op. Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de SKGE. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Praktijkinformatie

De praktijk kan incidenteel gesloten zijn i.v.m. nascholing, slaapdienst na nachtdienst, vakantie en ziekte. Als de praktijk gesloten is, wordt voor spoedgevallen waargenomen door huisartsenpraktijk De Brinken.

Alle consulten van patiƫnten met een Nederlandse verzekering worden direct bij de verzekeraar gedeclareerd. Je kunt de tarieven vinden op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit, de Nza.

 

Huisartsenpraktijk Spies ten Napel
  • Mantingerbrink 150
  • 7812 MH Emmen
Openingstijden
Maandag08:00 t/m 17:00
Dinsdag08:00 t/m 17:00
Woensdag08:00 t/m 12:00
Donderdag08:00 t/m 17:00
Vrijdag08:00 t/m 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
Huisartsenpraktijk Spies ten Napel
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.